ВХІД

ДАВАЙТЕ ЗНАЙОМИТИСЯ 

 

ПРИВІТ! Я – АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

  • Я – ЕКСПЕРТКА №1 З СЕРВІСУ В УКРАЇНІ
  • ЗАСНОВНИЦЯ VLADYCHYNSKA CONSULTING
  • АВТОРКА ТА ВИКЛАДАЧКА ПЕРШОЇ В УКРАЇНІ ШКОЛИ СЕРВІСУ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ БІЗНЕС ШКОЛИ
  • ЄДИНА СЕРТИФІКОВАНА КОНСУЛЬТАНТКА З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ СЕРВІСУ В СХІДНІЙ ЄВРОПІ ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ DIJULIUSGOUP
  • ПРОФЕСІЙНА СПІКЕРКА АСОЦІАЦІЇ СПІКЕРІВ В НЬЮ-ЙОРКУ
  • ВИПУСКНИЦЯ DISNEY INSTITUTE ТА ЦЕНТРУ ЛІДЕРСТВА RITZ-CARLTON
  • СТВОРЮЮ СЕРВІС ДЛЯ КОМПАНІЙ МАЙБУТНЬОГО ТА ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ. 

МОЯ МІСІЯ - ОНОВЛЮВАТИ ВРАЖЕННЯ КЛІЄНТА І СПІВРОБІТНИКА, ЩОБ ВОНИ МОГЛИ ЗМІНЮВАТИ ЦІЛІ ГАЛУЗІ.

ПРИВІТ! Я – АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

Я – ЕКСПЕРТКА №1 З СЕРВІСУ В УКРАЇНІ

ЗАСНОВНИЦЯ VLADYCHYNSKA CONSULTING

АВТОРКА ТА ВИКЛАДАЧКА ПЕРШОЇ В УКРАЇНІ ШКОЛИ СЕРВІСУ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ БІЗНЕС ШКОЛИ

ЄДИНА СЕРТИФІКОВАНА КОНСУЛЬТАНТКА З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ СЕРВІСУ В СХІДНІЙ ЄВРОПІ ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ DIJULIUSGOUP

ПРОФЕСІЙНА СПІКЕРКА АСОЦІАЦІЇ СПІКЕРІВ В НЬЮ-ЙОРКУ

ВИПУСКНИЦЯ DISNEY INSTITUTE ТА ЦЕНТРУ ЛІДЕРСТВА RITZ-CARLTON

СТВОРЮЮ СЕРВІС ДЛЯ КОМПАНІЙ МАЙБУТНЬОГО ТА ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ.

МОЯ МІСІЯ - ОНОВЛЮВАТИ ВРАЖЕННЯ КЛІЄНТА І СПІВРОБІТНИКА, ЩОБ ВОНИ МОГЛИ ЗМІНЮВАТИ ЦІЛІ ГАЛУЗІ.

Я ПРАЦЮВАЛА З ТАКИМИ КОМПАНІЯМИ ЯК 

Я ПРАЦЮВАЛА З ТАКИМИ КОМПАНІЯМИ ЯК 

БУЛА В ЕФІРІ АМЕРИКАНСЬКОГО І АВСТРАЛІЙСЬКОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ,

ПИСАЛА СТАТТІ ДЛЯ

БУЛА В ЕФІРІ АМЕРИКАНСЬКОГО І АВСТРАЛІЙСЬКОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ,

ПИСАЛА СТАТТІ ДЛЯ

Я ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ У ВАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ. 

ДЛЯ ЧОГО?

ЩОБ ВАША КОМПАНІЯ ВІДІРВАЛАСЬ ВІД КОНКУРЕНТІВ НАЗАВЖДИ

КУРСИ. КОРОТКІ ТА ПРАКТИЧНІ

СЕРВІС ДЛЯ Б'ЮТІ

ВІД ДЗВІНКА ДО ПОСЛУГИ.
ДЛЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ТА МАЙСТРІВ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ КЛІНІК

ЯК АДМІНІСТРАТОРАМ, ЛІКАРЯМ ТА МЕДСЕСТРАМ СПІЛКУВАТИСЯ З ПАЦІЄНТАМИ НА КОЖНОМУ ЕТАПІ ВЗАЄМОДІЇ. 

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ

ЯК ПРОДАВЦЮ ЗБІЛЬШУВАТИ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ СЕРВІС. ПРОСТІ КРОКИ ТА ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ ОФЛАЙН-МАГАЗИНІВ

ЯК ПРОДАВЦЮ ЗБІЛЬШУВАТИ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ СЕРВІС. ПРОСТІ КРОКИ ТА ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ
РЕСТОРАНІВ

ВІД ХОСТЕС
І НАЗАД ДО ХОСТЕС. ЯК НАДАВАТИ WOW-СЕРВІС.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ B2B

ЯК БУДУВАТИ ВІДНОСИНИ З КЛІЄНТОМ У СФЕРІ B2B
ВІД ПРОДАЖУ ДО ПОСТАЧАННЯ ПОСЛУГИ/ТОВАРУ І ДО РЕКЛАМАЦІЙ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ БАНКІВ

ЯК МЕНЕДЖЕРУ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ ЗНАХОДИТИ ТА ВТРИМУВАТИ КЛІЄНТІВ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ БАНКІВ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

СЕРВІС ДЛЯ КЕРІВНИКІВ

ЯК ЗНАХОДИТИ ТА УТРИМУВАТИ СЕРВІСНИХ СПІВРОБІТНИКІВ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ КЕРІВНИКІВ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

СЕРВІС ДЛЯ ТУРАГЕНЦІЙ

ЯК МЕНЕДЖЕРУ ПОКРАЩИТИ КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ НА ВСІХ ЕТАПАХ ВЗАЄМОДІЇ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ ТУРАГЕНЦІЙ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

СЕРВІС ДЛЯ МЕБЛЕВИКІВ

ЯК ПОЛІПШИТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ МЕБЛЕВИКІВ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

НЕ ЗНАЙШЛИ КУРС, ЯКИЙ ВАМ ПОТРІБЕН?

НАПІШІТЬ МЕНІ, ЯКИЙ КУРС ВАС ЦІКАВИТЬ, ЩОБ ДОПОМОГТИ МЕНІ СТВОРЮВАТИ ДЛЯ ВАС ТІЛЬКИ АКТУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!