ВХІД

СЕРВІС ДЛЯ ОФЛАЙН-МАГАЗИНІВ

 

КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС В ОФЛАЙН-МАГАЗИНІ ДО ВИСОКОГО РІВНЯ 

 

КУПИТИ ЗАРАЗ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА ВЛАСНЕ НАВЧАННЯ АБО НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКІВ?

ВИ ПРАЦЮЄТЕ В ОФЛАЙН-МАГАЗИНІ І ХОЧЕТЕ РОЗВИВАТИСЯ?

ВИ ВЖЕ МАЄТЕ ДОСВІД, АЛЕ ХОЧЕТЕ ПОКРАЩИТИ КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ І ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ?

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ 

 

ВІДЕОКУРС

ДИВІТЬСЯ, КОЛИ ВАМ ЗРУЧНО

 

4900 ГРН
ТА МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

 

11 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ
КОЖЕН УРОК НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН

ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ

1.ЗУСТРІЧ КЛІЄНТА. 

ЯК ЦЕЙ ЕТАП ВПЛИВАЄ НА ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖУ?

2.ЯК ВІТАТИ КЛІЄНТА, ЯКОГО ВИ ЗНАЄТЕ. 

ПОГОВОРИМО ПРО СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ ПОСТІЙНИМИ КЛІЄНТАМИ.

3.КЛІЄНТ ВПЕРШЕ В МАГАЗИНІ. 

ЯК НЕНАВ'ЯЗЛИВО ЗАВ'ЯЗАТИ РОЗМОВУ ТА СФОРМУВАТИ ДОВІРУ У КЛІЄНТА.

4. ВИБІР ТОВАРУ. 

ЯК МЕНЕДЖЕРУ ДОПОМОГТИ КЛІЄНТУ З ВИБОРОМ?

5. ПРИКЛАД ПОГАНОГО СЕРВІСУ.

ЯК СЕБЕ ПОВОДИТИ, ЩОБ КЛІЄНТИ ПОВЕРТАЛИСЬ?

6. РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ. 

ЯК НЕ ТИСНУТИ НА КЛІЄНТА, А ДОПОМОГТИ ЗРОБИТИ ВИБІР.

7. ОПЛАТА ТОВАРУ. 

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ЕМОЦІЯМИ КЛІЄНТА, ЩО ГОВОРИТИ ПІД ЧАС ОПЛАТИ.

8. ЯК ПРОЩАТИСЯ З КЛІЄНТОМ.

ПОГОВОРИМО ПРО КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ ПІСЛЯ ОПЛАТИ.

9. ПІДТРИМКА ВІДНОСИН З КЛІЄНТОМ.

ЯК ПІДТРИМУВАТИ ДОВГОТРИВАЛИЙ ЗВ'ЯЗОК ПІСЛЯ ПОКУПКИ.

10. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ.

ЯК ПРИБРАТИ НЕГАТИВ ТА ЗРОБИТИ ТАК, ЩОБ КЛІЄНТ ЛИШИВСЯ ЗАДОВОЛЕНИЙ?

11. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ.

ЯК ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ ТАКИМ ЧИНОМ, ЩОБ КЛІЄНТ СКАЗАВ "ВАУ!", ПОВЕРНУВСЯ ДО ВАС ТА ВСІМ ВАС РЕКОМЕНДУВАВ.

12. ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

КУПИТИ ЗАРАЗ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

Олексій Селівон
Beauty Rehab

Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!

Ірина Філіпова
SpaDream

ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.

Анна Бажан
YourStudio

НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ

ОБЕРІТЬ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

ПІДПИСКА НА МІСЯЦЬ

 

4900 грн

  • ДОСТУП ДО 11 УРОКІВ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 1 МІСЯЦЯ

 

КУПИТИ

ПІДПИСКА НА РІК

 46800грн

від 49000 грн

  • ДОСТУП ДО 11 УРОКІВ ПРОТЯГОМ УСЬОГО РОКУ
  • МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ
  • БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
  • БОНУС - ДОСТУП ДО БЕЗКОШТОВНОГО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"

 

КУПИТИ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!