ВХІД

СЕРВІС ДЛЯ B2B

 

КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДВИЩИТИ РІВЕНЬ СЕРВІСУ ТА ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ У КОМПАНІЇ

 

 

КУПИТИ ЗАРАЗ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?

ВИ - КЕРІВНИК, МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ АБО СЕРВІС-МЕНЕДЖЕР

ВИ МАЄТЕ ДОСВІД РОБОТИ В B2B, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ СЕРВІСУ

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ 

 

ВІДЕОКУРС

ДИВІТЬСЯ, КОЛИ ВАМ ЗРУЧНО

 

4900 ГРН
ТА МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

 

13 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ.
КОЖЕН УРОК НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН

ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ

1. ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ СЕРВІС В2В ВІД В2С?

2. ЯК ГАРНО ОБРОБИТИ ЗАПИТ ВІД КЛІЄНТА?

3. ЯК НЕ ПРОДАВАТИ ПІД ЧАС КОНФЕРЕНЦІЙ І ВИСТАВОК

4. ЯК ВІДПОВІДАТИ НА ПИТАННЯ "СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?"

5. КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЯК ПРАВИЛЬНО НАДСИЛАТИ

6. ПРОЦЕС ПЕРЕМОВИН: ЇХАТИ ДО КЛІЄНТА ЧИ НІ?

7. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО У ВІДПОВІДЬ НА ПРОПОЗИЦІЮ ТИША?

8. ДОГОВІР СЕРВІСНИЙ ЧИ НІ?

9. ЩО ТАКЕ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПІДХІД В B2B?

10. ЯК СЕРВІСНО НАГАДУВАТИ ПРО ОПЛАТУ?

11. ЯК ПРАЦЮВАТИ В ДОВГИХ ПРОЄКТАХ З КЛІЄНТОМ?

12. ЯК БРАТИ ЗВОРОТНІЙ ЗВʼЯЗОК У B2B КЛІЄНТА?

13. ЩО РОБИТИ З НЕЗАДОВОЛЕНИМИ КЛІЄНТАМИ?

ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

КУПИТИ ЗАРАЗ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

Олексій Селівон
Beauty Rehab

Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!

Ірина Філіпова
SpaDream

ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.

Анна Бажан
YourStudio

НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ

ОБЕРІТЬ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

ПІДПИСКА НА МІСЯЦЬ

 

4900 грн

  • ДОСТУП ДО 13 УРОКІВ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 1 МІСЯЦЯ

 

КУПИТИ

ПІДПИСКА НА РІК

 56800грн

від 49000 грн

  • ДОСТУП ДО 13 УРОКІВ ПРОТЯГОМ УСЬОГО РОКУ
  • МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ
  • БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
  • БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"

 

КУПИТИ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!