ВХІД

СЕРВІС ДЛЯ РЕСТОРАНІВ

 

КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС У РЕСТОРАНІ ДО ВИСОКОГО РІВНЯ

 

 

КУПИТИ ЗАРАЗ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?

ВИ - ВЛАСНИК РЕСТОРАНУ, ХОСТЕС, АДМІНІСТРАТРОР АБО ОФІЦІАНТ І ХОЧЕТЕ НАВЧАТИСЬ ТА РОЗВИВАТИСЬ

ВИ МАЄТЕ ДОСВІД РОБОТИ В РЕСТОРАНІ, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ 

 

ВІДЕОКУРС

ДИВІТЬСЯ, КОЛИ ВАМ ЗРУЧНО

 

4900 ГРН
ТА МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

 

13 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ.
КОЖЕН УРОК НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН

ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ

1. ХТО В РЕСТОРАНІ ГОЛОВНИЙ? (ТОЧНО КЛІЄНТ? 🤔)

ПОГОВОРИМО ПРО ТЕ, ХТО В РЕСТОРАНІ НА 1 МІСЦІ.

2. ЯК НЕ ДРАТУВАТИ КЛІЄНТА ПІД ЧАС БРОНЮВАННЯ СТОЛИКА?

ПОГОВОРИМО ПРО ПРАВИЛЬНУ КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ ПІД ЧАС БРОНЮВАННЯ.

3. ЗУСТРІЧ КЛІЄНТА. ЩО КРУТО, А ЩО НІ?

ЯК ЗРОБИТИ ЗУСТРІЧ КЛІЄНТА ОСОБЛИВОЮ.

4. ПРОВОДИМО ДО СТОЛИКА.

ЯК ПРАВИЛЬНО ПРОВОДЖАТИ КЛІЄНТА ДО ЙОГО СТОЛИКА, ЩОБ ЦЕ БУЛО СЕРВІСНО.

5.МЕНЮ ВІДРАЗУ ЧИ КОЛИ?

ЯК ІЗ САМОГО ПОЧАТКУ ПОКАЗАТИ РІВЕНЬ СЕРВІСУ І СПРАВИТИ ВРАЖЕННЯ НА КЛЄНТА.

6. ЯК ПІДХОДИТЬ І ПРЕДСТАВЛЯЄТЬСЯ ОФІЦІАНТ? ЯК РЕКОМЕНДУЄ СТРАВИ?

ЯК МАЄ ПРОХОДИТИ ЗНАЙОМСТВО З ОФОЦІАНТОМ, ЩОБ КЛІЄНТ ВІДЧУВАВ ЦІННІСТЬ ТА ТУРБОТУ ПРО СЕБЕ? 

7. ЯК СПІЛКУВАТИСЬ СОМЕЛЬЄ З ГОСТЯМИ? 

ПОГОВОРИМО ПРО ТЕ, ЯК НЕ ОКЕЙ СПІЛКУВАТИСЯ З КЛІЄНТОМ І ЯК ПОКАЗАТИ ВИСОКИЙ СЕРВІС.

8. ГОЛОСУВАННЯ СТРАВАМИ. ЩО ЦЕ І ЯК УНИКНУТИ?

ТИПОВА ПОМИЛКА У БАГАТЬОХ РЕСТОРАНАХ, ЯКА ВБИВАЄ ВАШ СЕРВІС. ПОГОВОРИМО, ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ.

9. ЯК НАДАВАТИ ПРОАКТИВНИЙ СЕРВІС?

ЯК ЗРОБИТИ ТАК, ЩОБ КЛІЄНТ БУВ ЗАДОВОЛЕНИЙ НА ВСІХ ЕТАПАХ.

10. ЧЕК-БЕК І ДОПРОДАЖ ПО-НОРМАЛЬНОМУ

ЯК РОБИТИ ЧЕК-БЕК ТА ДОПРОДАВАТИ ДЕСЕРТ АБО ІНШІ ПОЗИЦІЇ З МЕНЮ ЗАВДЯКИ ПРАВИЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ.

11. РОЗРАХУНОК ПО-ЛЮДСЬКИ

ПОГОВОРИМО, ЯК ЗРОБИРТИ РОЗРАХУНОК КЛІЄНТА МАКСИМАЛЬНО КОМФОРТНИМ.

12. ТЕПЛЕ ПРОЩАННЯ

ЯК КОМУНІКУВАТИ З КЛІЄНТОМ ПІСЛЯ ОПЛАТИ.

13. УПС 🙈. ЩО РОБИТИ, КОЛИ ЩОСЬ ПІШЛО НЕ ТАК?

ПОГОВОРИМО, ЯК ВИПРАВИТИ ДЕЛІКАТНІ СИТУАЦІЇ З НЕЗАДОВОЛЕНИМИ КЛІЄНТАМИ.

БОНУС: ЯК ПІДТРИМУВАТИ ВІДНОСИНИ З ГОСТЯМИ ОПІСЛЯ?

ЯК ПІДТРИМУВАТИ ЗВ'ЯЗОК ІЗ КЛІЄНТОМ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВІН ВИЙШОВ ІЗ ВАШОГО ЗАКЛАДУ.

ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

КУПИТИ ЗАРАЗ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

Олексій Селівон
Beauty Rehab

Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!

Ірина Філіпова
SpaDream

ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.

Анна Бажан
YourStudio

НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ

ОБЕРІТЬ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

ПІДПИСКА НА МІСЯЦЬ

 

4900 грн

  • ДОСТУП ДО 13 УРОКІВ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 1 МІСЯЦЯ

 

КУПИТИ

ПІДПИСКА НА РІК

56800грн

49000 грн

  • ДОСТУП ДО 13 УРОКІВ ПРОТЯГОМ УСЬОГО РОКУ
  • МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ
  • БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
  • БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"

 

КУПИТИ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!