СЕРВІС ДЛЯ ГОТЕЛІВ
КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС У ГОТЕЛІ АБО ГОТЕЛЬЧИКУ ДО ВИСОКОГО РІВНЯ
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
ВИ ВЛАСНИК АБО КЕРІВНИК І У ВАС НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?
ВИ - СПІВРОБІТНИК ГОТЕЛЮ (АДМІНІСТРАТОР, МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК, КОМАНДА ОБСЛУГОВУВАННЯ) І ХОЧЕТЕ НАВЧАТИСЬ ТА РОЗВИВАТИСЬ
ВИ ВЖЕ МАЄТЕ ДОСВІД, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
ВІДЕОКУРС
ДИВІТЬСЯ, КОЛИ ВАМ ЗРУЧНО
7900 ГРН
ТА МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM
21 УРОК + ТЕСТУВАННЯ
КОЖЕН УРОК НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН
ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ
МОДУЛЬ 1. БРОНЮВАННЯ НОМЕРУ В ГОТЕЛІ
1. ВСТУП ДО КУРСУ.
2. ЯК ГОТЕЛЮ ЗАЯВЛЯТИ ПРО СЕБЕ?
ЯК ВИЗНАЧИТИ, СКІЛЬКИ ЗІРОК МОЖНА ДАТИ СВОЄМУ ГОТЕЛЮ ЧИ ГОТЕЛЬЧИКУ?
3. АТМОСФЕРА В ГОТЕЛІ.
ЯК КЛІЄНТ СЕБЕ ВІДЧУВАЄ НА КОЖНОМУ ЕТАПІ ВЗАЄМОДІЇ З ГОТЕЛЕМ?
4. ГІСТЬ ЗАХОДИТЬ В ГОТЕЛЬ.
ПОГОВОРИМО ПРО ТОНКОЩІ, ЯКИХ ТРЕБА ЗАПОБІГАТИ, ЩОБ ВІН НЕ ВІДЧУВАВ РОЗДРАТУВАННЯ.
5. БРОНЮВАННЯ В DIRECT.
ЩО МОЖНА І НЕ МОЖНА ПИСАТИ КЛІЄНТУ? ЧИ ПОТРІБНІ ЧАТ-БОТИ?
6. ВИСОКИЙ ЦІННИК.
ЯК КОМУНІКУВАТИ З КЛІЄНТОМ І ЗБІЛЬШУВАТИ СВОЮ ЦІННІСТЬ.
7. 100% ЗАСЕЛЕННЯ.
ЧИ ТРЕБА ЗА НИМ ГНАТИСЯ І ЧИ Є ЦЕ ПОКАЗНИКОМ ВИСОКОГО СЕРВІСУ?
8. 100% ЗАСЕЛЕННЯ.
ПОГОВОРИМО ПРО НЕДОЛІКИ.
9. ПІСЛЯ БРОНЮВАННЯ.
БУДУЄМО КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ ДО ЙОГО ЗАЇЗДУ У ГОТЕЛЬ.
МОДУЛЬ 2. ПЕРЕБУВАННЯ ГОСТЯ У ГОТЕЛІ
10. ТРИГЕРИ.
ЩО ДРАТУЄ КЛІЄНТА ПРИ ЗАЇЗДІ В ГОТЕЛЬ?
11. КРУТА РЕЄСТРАЦІЯ.
ПОГОВОРИМО ПРО ТЕ, ЯК ВОНА МАЄ ВИГЛЯДАТИ.
12. ЗАХОДИМО В НОМЕР.
НА ЩО КЛІЄНТ ЗВЕРТАЄ УВАГУ ЗАВЖДИ?
13. НОМЕР ВСЕРЕДИНІ.
МІНІМАЛЬНИЙ НАБІР, ЩОБ КЛІЄНТ БУВ ЗАДОВОЛЕНИЙ.
14. СНІДАНОК.
ЩО ДРАТУЄ ГОСТЯ І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ?
15. СПА, БАСЕЙН.
ЯК ЗРОБИТИ ВІДПОЧИНОК КОМФОРТНИМ ДЛЯ ВСІХ ГОСТЕЙ.
16. РОБОТА ПОКОЇВКИ.
ЯК КОМАНДІ ГОТЕЛЮ НЕ ТРЕБА КОМУНІКУВАТИ З ГОСТЯМИ?
17. РОБОТА ПОКОЇВКИ.
ЯК СЕРВІСНО СПІЛКУВАТИСЯ З ГОСТЕМ?
18. БАР, РЕСТОРАН.
ПОГОВОРИМО ПРО СЕРВІС В РЕСТОРАНІ ГОТЕЛЯ.
МОДУЛЬ 3. ВИСЕЛЕННЯ ГОСТЯ З ГОТЕЛЮ
19. ВИСЕЛЕННЯ З ГОТЕЛЮ.
ЯК СЕРВІСНО ПОПРОЩАТИСЯ З ГОСТЕМ, ЩОБ ВІН НЕ БУВ РОЗДРАТОВАНИЙ?
20. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ.
ОБГОВОРИМО СПОСОБИ, ЯК МОЖНА ЗАЛАГОДИТИ ПРОВИНУ І НЕ ВТРАТИТИ ГОСТЯ?
21. ПІСЛЯ ВІД’ЇЗДУ.
ЯК ПІДТРИМУВАТИ ЗВ’ЯЗОК ІЗ ГОСТЕМ ПІСЛЯ ВИСЕЛЕННЯ?
22. ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ
Ірина Філіпова
SpaDream
ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.
Анна Бажан
YourStudio
НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.
НА ШЛЯХУ ДО WOW-СЕРВІСУ
КОЖЕН ГІСТЬ У ГОТЕЛІ БАЧИТЬ ТІЛЬКИ РЕЗУЛЬТАТ, АЛЕ ЗА ЛАШТУНКАМИ ПРАЦЮЄ ЦІЛА КОМАНДА: РЕЦЕПЦІЯ, ПРИБИРАННЯ, РЕСТОРАН, ОБСЛУГОВУВАННЯ НОМЕРІВ, СПА - КОЖЕН ІЗ ЦИХ ЕЛЕМЕНТІВ ВПЛИВАЄ НА ВРАЖЕННЯ.
У ЦЬОМУ КУРСІ Я ОХОПИЛА МАЙЖЕ ВСЕ - ВІД МОМЕНТУ, КОЛИ ГІСТЬ ЗАХОДИТЬ У ДВЕРІ, ДО ЙОГО ВИСЕЛЕННЯ. ЧЕСНО КАЖУЧИ, ВИЙШЛО ДОСИТЬ БАГАТО УРОКІВ, БО ХОТІЛОСЬ ПОДІЛИТИСЯ СВОЇМ КОРИСНИМ ДОСВІДОМ. КОЖЕН ПРОЦЕС Я РОЗКЛАЛА НА СКЛАДОВІ, ЩОБ ВИ ОТРИМАЛИ ПОВНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО ТЕ, ЯК УСЕ ПРАЦЮЄ.
ТОМУ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗАНУРИТИСЯ ТЕМУ СЕРВІСУ В ГОТЕЛІ, ПІДГОТУЙТЕСЬ ДО ВДВІЧІ БІЛЬШОГО ОБСЯГУ ІНФОРМАЦІЇ 😉 АЛЕ ОБІЦЯЮ, КОЖЕН УРОК НАПОВНЕНИЙ ПРАКТИЧНИМИ ПОРАДАМИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ НЕ ЛИШЕ ЗРОЗУМІТИ, АЛЕ Й ЗАСТОСОВУВАТИ ЦІ ЗНАННЯ НА ПРАКТИЦІ.
ОБЕРІТЬ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ
ПІДПИСКА НА МІСЯЦЬ
7900 грн
- ДОСТУП ДО 21 УРОКУ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 1 МІСЯЦЯ
ПІДПИСКА НА РІК
79000грн
від 49000 грн
- ДОСТУП ДО 21 УРОКУ ПРОТЯГОМ УСЬОГО РОКУ - ДЛЯ ВЛАСНИКА
- МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ
- БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"